Smluvní podmínky účasti v kurzech

Tyto smluvní podmínky (dále též „SP“) blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti smluvních stran, tedy poskytovatele kurzů v rámci konceptu a zákazníka, tedy osoby, která uzavírá s poskytovatelem smlouvu o účasti v jím zvoleném kurzu pořádaném poskytovatelem a jsou nedílnou součástí smlouvy o účasti v kurzu.

Smlouva o účasti v kurzu je uzavírána v souladu s právním řádem České republiky. Záležitosti výslovně neupravené v těchto smluvních podmínkách se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tyto smluvní podmínky, které jsou volně dostupné na webové stránce www.fyzionozka.cz, obsahují rovněž informace poskytované poskytovatelem podle ustanovení § 1843 ve spojení s § 1820 občanského zákoníku před uzavřením smlouvy (čl. II.), které jsou nutné k uzavření smlouvy o službách se zákazníkem.

Vymezení pojmů

Poskytovatel je provozovatel pohybových kurzů, který je oprávněn provozovat pohybové kurzy a další aktivity pro děti a který pořádá zákazníkem zvolený kurz.

 Poskytovatel je uvedený na přihlášce a na webové stránce www.fyzionozka.cz.  Poskytovatel při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své běžné podnikatelské činnosti.

Zákazníkem je osoba, která objedná účast (podá přihlášku) v kurzu pořádaném poskytovatelem, a to prostřednictvím  webových stránek https://fyzionozka.isportsystem.cz/, nebo pomocí telefonického kontaktu, který je uveden na www.fyzionozka.cz

 Spotřebitelem je pro účely těchto SP každá fyzická osoba - zákazník, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Centrem se rozumí Spoko centrum zdraví a pohybu(místo), ve kterém jsou kurzy pořádány poskytovatelem.

Informace sdělované před uzavřením smlouvy

Poskytovatel sděluje tímto, že:

Požaduje úhradu celé ceny kurzu před zahájením kurzu dle platebních podmínek uvedených v čl. IV.

V případě sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu k určenému subjektu mimosoudního řešení sporů, kterým je České obchodní inspekce (www.coi.cz).

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Uzavření smlouvy

Konkrétní kurz, místo konání kurzu a čas konání kurzu zvolí zákazník z nabídky letáků, popřípadě z webové stránky www.fyzionozka.cz

Přihlášení do kurzů probíhá vyplněním formuláře na webových stránkách https://fyzionozka.isportsystem.cz/, nebo pomocí telefonického kontaktu, který je uveden na www.fyzionozka.cz.  Po přihlášení obdrží zákazník potvrzovací e-mail s údaji k platbě zvoleného kurzu. Od obdržení potvrzovacího e-mailu plyne lhůta 6 kalendářních dní, po které bude kurz zákazníkovi rezervován, pakliže nebude v tomto termínu připsána platba na účet poskytovatele, rezervace bude zrušena.

Cena kurzu se řídí ceníkem, který je dostupný na vyvěšených letácích a na webové stránce www.fyzionozka.cz

Smlouva ve znění těchto SP nabývá platnosti a účinnosti okamžikem doručení e-mailu poskytovatele s platebními údaji zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem v písemné přihlášce.

Platební podmínky a storno podmínky

Zákazník se zavazuje uhradit celou cenu kurzu, případně jeho poměrnou část, vypočítanou dle ceny lekce a zbývajících lekcí  do konce kurzu. (kurzovné) na účet poskytovatele nejpozději do 6 dnů ode dne schválení písemné přihlášky poskytovatelem podle čl. III/2 (rezervační doba).
Není-li kurzovné zaplaceno před uplynutím rezervační doby pozbývá smlouva automaticky účinnosti jejím uplynutím. Je-li ze strany zákazníka kurzovné zaplaceno po uplynutí rezervační doby považuje se to za nový návrh smlouvy ve znění původní písemné přihlášky zákazníka. Poskytovatel je pak oprávněn v případě, že je v zákazníkem zvoleném kurzu ještě volné místo si kurzovné ponechat a potvrdit zákazníkovi vznik smlouvy zasláním oznámení o zařazení do kurzu na e-mailovou adresu zákazníka, nebo, v opačném případě, peněžní prostředky vrátit zákazníkovi, nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním případě jinak.
V případě odhlášení z kurzu před jeho zahájením vrátí poskytovatel kurzovné zákazníkovi v plné výši. Kurzovné bude vráceno bankovním převodem na účet zákazníka do 14 kalendářních dnů.

V případě odhlášení během konání kurzu a to ze závažných zdravotních důvodů, které brání zákazníkovi v účasti na všech zbývajících lekcích, je možné dle domluvy mezi poskytovatelem a zákazníkem kurzovné vrátit dle zbývajících počtu lekcí.

V případě odhlášení během konání kurzu z důvodu krátkodobé nemoci, dovolené, nebo bez uvedení důvodu, není možné kurzovné vrátit. Řádně omluvené jednotlivé lekce je možné nahradit za podmínek uvedených v čl. V.

Omluvy a náhrady lekcí.

Poskytovatel nenese odpovědnost za zameškané lekce. Pro zkvalitnění služeb nabízí poskytovatel možnost náhrady 2 lekcí, a to pouze za předpokladu, že zmeškaná lekce bude řádně předem omluvena, nejpozději 24 hodin před zahájením lekce. Při nevyužití této nabídky z jakéhokoliv důvodu, nevzniká zákazníkovi žádný nárok na finanční kompenzaci zameškaných lekcí.

Náhradní lekci je možno poskytnout pouze v případě řádně omluvené zameškané lekce. Lekce může být omluvena zasláním písemné omluvy na email lektora daného kurzu, nebo pomocí sms na telefonní kontakt příslušného lektora (kde bude uvedeno jméno účastníka kurzu, hodina a název lekce),  nejpozději 24 hodin před zahájením lekce. Pokud je lekce omluvena později, nevzniká nárok na náhradní lekci. Tyto možnosti platí jak ve všední dny, tak o víkendech či svátcích. Poskytovatel se zavazuje na omluvu písemně reagovat a zákazníkovi lekci řádně omluvit.

Termín konání náhradní lekce bude zákazníkovi v předstihu oznámen.

Zameškané 2 lekce je možno nahradit v průběhu kurzu, ve kterém byla lekce zameškána.

Vyšší moc

Smluvní strany sjednávají následující doložku překážky vyšší moci:

Není-li poskytovatel schopen plnit své závazky ze smlouvy z důvodů vyšší moci, zákazník není oprávněn od smlouvy odstoupit po dobu trvání překážky vyšší moci, nejdéle však po dobu 12 (dvanácti) po sobě jdoucích měsíců. Zákazník souhlasí s tím, že za zaplacené kurzovné, resp. jeho příslušnou část, připadající na lekce neuskutečněné z důvodu překážky vyšší moci mu poskytovatel poskytne náhradní lekce po pominutí překážky vyšší moci nebo, v případě, že nebude náhradní lekce možné pro trvání překážky vyšší moci poskytnout ve stejném pololetí, poskytovatel automaticky zařadí zákazníka do stejného kurzu (nebo jiného na přání zákazníka) v následujícím pololetí a částku kurzovného za neuskutečněné lekce započte na cenu kurzu v následujícím pololetí.

Trvá-li překážka vyšší moci déle než 12 po sobě jdoucích měsíců, je zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit a poskytovatel je povinen vrátit zákazníkovi částku odpovídající kurzovnému za neuskutečněné lekce nejpozději do 30 dnů ode dne odstoupení zákazníka od smlouvy.

Smluvní strany se dohodly, že pro účely tohoto smluvního vztahu překážku vyšší moci představují okolnosti, které vznikly nezávisle na vůli poskytovatele po uzavření smlouvy v důsledku nepředvídatelných nebo neodvratitelných událostí mimořádné povahy, v jejichž důsledku je plnění poskytovatele ze smlouvy znemožněno, nebo výrazně ztíženo, zejména: - přírodní katastrofy a živelné události jako např. povodně, záplavy, bouře, zemětřesení, výbuchy, požáry, vichřice, sněhové kalamity, epidemie; - teroristické útoky nebo hrozby, útoky na počítačové sítě nebo hrozby takovými útoky, války, ozbrojené konflikty, povstání, revoluce, občanské nepokoje, generální stávky, invaze, mobilizace; - rozhodnutí či opatření vlády České republiky nebo správního orgánu nebo orgánu veřejné moci či územně samosprávného celku včetně rozhodnutí o zákazu volného pohybu osob na území České republiky, vyhlášení karantény, zákazu nebo omezení poskytování služeb, které jsou předmětem činnosti poskytovatele nebo zákazu přístupu do prostor, ve kterých jsou kurzy pořádány.

Neplní-li poskytovatel svoje povinnosti ze smlouvy z důvodu působení vyšší moci, neporušuje tuto smlouvu.

Pokud u poskytovatele vznikne překážka vyšší moci, je povinen bezodkladně o tom informovat zákazníka oznámením na svých webových stránkách. Stejně tak je poskytovatel povinen informovat zákazníka o tom, kdy působení vyšší moci skončilo.

Závěrečná ustanovení

Registrací do kurzu zákazník současně potvrzuje akceptaci těchto SP a seznámení se s provozním řádem kurzů a dále souhlasí s případným pořízení fotografií, které mohou být použity pro vlastní propagaci. Pokud by zákazník nesouhlasil s pořizováním fotografií, ať nám jej písemně sdělí a my to budeme akceptovat. Provozní řád je obsažen v příloze č. 1 a zavazuje se jej dodržovat. Současně zákazník potvrzuje, že se před vyplněním písemné přihlášky do kurzu seznámil s informací poskytovatele o zpracování osobních údajů, která je obsažena v příloze č. 2

Tyto smluvní podmínky jsou platné ve znění uveřejněném na webových stránkách  www.fyzionozka.cz v den vyplnění písemné přihlášky do kurzu zákazníkem.

Smluvní podmínky nabývají účinnosti dnem 19. 9. 2022


Příloha č. 1

Provozní řád – Spoko centrum

Souhlas s tímto provozním řádem je podmínkou účasti v kurzu. Účastníci kurzu jsou dále povinni řídit se provozním řádem. Do provozního řádu nelze zahrnout všechny možnosti a eventuality vzájemných vztahů. Není-li situace zahrnuta v provozním řádu, věříme, že případné nesrovnalosti dokážeme vyřešit v souladu s právem a slušností.

  1. Organizace kurzů
    1. Kurz má daný počet lekcí. Dny, kdy lekce neprobíhají z důvodu svátku či prázdnin nejsou v ceně kurzu započítány. O těchto dnech, kdy neprobíhají lekce, provozovatel účastníky včas informuje.
    2. Do prostoru, ve kterém probíhají kurzy, je nutno dostavit se s dostatečným předstihem, který umožňuje poklidnou přípravu na lekci. Do Spoko centra je možno přijít cca 15 min. před začátkem lekce. Pozdní příchody velmi vyrušují již probíhající lekci. Při opakovaném pozdním příchodu nemusí lektorka účastníky na lekci přijmout.
    3. Délka lekce je, dle vybraného kurzu, 15 minut aklimatizace + 45 minut lekce. Délka lekce může být zkrácena dle uvážení zúčastněných.

  1. Bezpečnostní a hygienické zásady
    1. Není-li kurzovné zaplaceno před uplynutím rezervační doby pozbývá smlouva automaticky účinnosti
    2. Doprovod je plně odpovědný za dítě po celou dobu pobytu ve Spoko centru, dítě nesmí být ponecháno bez dozoru.
    3. V kurzech tanečky rodičů s dětmi je doprovod plně odpovědný za dítě i po dobu trvání lekce. Veškeré aktivity provádí na vlastní riziko. V případě, že se doprovod na určitý cvik s dítětem necítí, neprovádí ho. Lektorka ráda, dle časových možností při či po lekci, veškeré cviky individuálně předvede a vysvětlí.
    4. V kurzech cvičení pro předškoláky a školáky přebírá lektorka odpovědnost za dítě pouze po dobu trvání lekce. Rodiče či doprovod jsou povinni zajistit, že dítě nepřijde na lekci s bonbonem či žvýkačkou. Dítě musí mít vhodnou sportovní obuv, která neklouže a nevyzouvá se. Dítě má na lekci sundané řetízky, hodinky, prstýnky apod. Rodiče upřesní na první lekci osoby, kterým může lektorka dítě po lekci vydat.
    5. Lekce se mohou účastnit pouze zdraví zákazníci. Pokud by účastník lekce vykazoval před lekcí zjevné známky onemocnění, je lektorka oprávněna zrušit účastníkovi lekci bez náhrady. Totéž platí v případě, že rodič vykazuje zjevné známky požití alkoholu či jiných omamných látek. Jakékoli odchylky ve zdravotním stavu jsou účastnící lekce povinni lektorce sdělit před začátkem kurzu či dané lekce.
    6. Za zdraví a bezpečnost dítěte v průběhu lekce odpovídá vždy doprovod dítěte. Má-li dítě zdravotní omezení, které mu brání některé cviky provádět, resp. pro které mohou být některé cviky pro dítě zdravotním rizikem, cvičení neprovádí, resp. v případě cvičení pro předškoláky a školáky je na takovou skutečnost povinen doprovod či rodič výslovně upozornit cvičitele před zahájením lekce.
    7. Do prostor tělocvičny je zakázáno nosit předměty ze skla a potraviny.
    8. Lektor je povinen po každé své lekci uklidit veškeré pomůcky a hračky, které potřeboval k výkonu své činnosti, popř. vytřít či vyluxovat dle potřeby, tak aby další lektor mohl bez omezení prostor využít.

  1. Platební podmínky a storno podmínky
    1. Zákazník se zavazuje uhradit celou cenu kurzu (kurzovné), a nebo pouze jednorázovou lekci na účet poskytovatele nejpozději do 6 dnů ode dne schválení písemné přihlášky poskytovatelem podle čl. III/2 (rezervační doba).
    2. Není-li kurzovné zaplaceno před uplynutím rezervační doby pozbývá smlouva automaticky účinnosti jejím uplynutím. Je-li ze strany zákazníka kurzovné zaplaceno po uplynutí rezervační doby považuje se to za nový návrh smlouvy ve znění původní písemné přihlášky zákazníka. Poskytovatel je pak oprávněn v případě, že je v zákazníkem zvoleném kurzu ještě volné místo si kurzovné ponechat a potvrdit zákazníkovi vznik smlouvy zasláním oznámení o zařazení do kurzu na e-mailovou adresu zákazníka, nebo, v opačném případě, peněžní prostředky vrátit zákazníkovi, nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním případě jinak.
    3. V případě odhlášení ze závažných zdravotních důvodů během konání kurzu je možné dle domluvy mezi poskytovatelem a zákazníkem kurzovné vrátit dle zbývajících počtu lekcí.
    4. V případě odhlášení kdykoliv později není možné kurzovné vrátit. Kurzovné se nevrací ani z důvodu nemoci či dovolené zákazníka. Řádně omluvené jednotlivé lekce je možné nahradit za podmínek uvedených v čl. 4.

  1. Omluvy a náhrady lekcí
    1. Poskytovatel nenese odpovědnost za zameškané lekce. Pro zkvalitnění služeb nabízí poskytovatel možnost náhrady 2 lekcí, ale jen za předpokladu, že zmeškaná lekce bude řádně předem omluvena. Při nevyužití této nabídky z jakéhokoliv důvodu, nevzniká zákazníkovi jakýkoli nárok na finanční kompenzaci zameškaných lekcí.
    2. Náhradní lekci je možno poskytnout pouze v případě řádně omluvené zameškané lekce.
    3. Náhradní lekci je možno poskytnout pouze v případě řádně omluvené zameškané lekce. Lekce může být omluvena zasláním písemné omluvy na email lektora daného kurzu, nebo pomocí sms na telefonní kontakt příslušného lektora (kde bude uvedeno jméno účastníka kurzu, hodina a název lekce),  nejpozději 24 hodin před zahájením lekce. Pokud je lekce omluvena později, nevzniká nárok na náhradní lekci. Tyto možnosti platí jak ve všední dny, tak o víkendech či svátcích. Poskytovatel se zavazuje na omluvu písemně reagovat a zákazníkovi lekci řádně omluvit.
    4. Termín konání náhradní lekce bude zákazníkovi v předstihu oznámen.
    5. Zameškané 2 lekce je možno nahradit v průběhu kurzu, ve kterém byla lekce zameškána.

Ve Veltrusech, dne 5.9.2022                Bc. Veronika Kosánová – jednatelka společnosti


Příloha č. 2

Informace poskytovatele kurzu o zpracování a ochraně osobních údajů  Při naší činnosti dochází ke zpracování Vašich osobních údajů.

Naše role v oblasti správy a zpracování osobních údajů:

Při zpracování vašich osobních údajů, i údajů vašich nezletilých dětí, máme roli správce osobních údajů. Jako správce osobních údajů určujeme účel a prostředky zpracování osobních údajů a odpovídáme za soulad zpracování osobních údajů s příslušnými platnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů, zejména nařízení EP a Rady (EU) 2016/679 (GDPR ) a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Účel zpracování osobních údajů:

Jako správce využíváme osobní údaje, které nám poskytujete zejména k tomu, abychom s Vámi mohli uzavřít smlouvu o účasti na kurzu a tuto smlouvu následně plnit. Součástí naší činnosti je organizace kurzů a vedení evidence o účasti na kurzech, k čemuž osobní údaje potřebujeme.

Zpracováváme také e-mailové adresy zájemců o kurzy. V těchto případech jsme oprávněni zpracovávat osobní údaje v rámci opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu osobních údajů.

Právní základ pro zpracování osobních údajů:

Právním základem pro zpracování osobních údajů, je zpracování údajů nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, případně provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů nebo oprávněný zájem správce. Nepracujeme s osobními údaji získanými od třetích osob za účelem přímého marketingu.

Jaké osobní údaje zpracováváme:

Jedná se zejména o identifikační a kontaktní údaje. Mezi zpracovávanými údaji je zejména Vaše jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa, jméno dítěte a datum narození dítěte. V žádném případě nezpracováváme osobní údaje zvláštních kategorií (citlivé osobní údaje), ani osobní údaje, které nejsou nezbytné pro naši činnost.

Předání osobních údajů dalším osobám:

Osobní údaje nikdy neposkytujeme třetím osobám k marketingovému využití.

Uchovávání osobních údajů:

Osobní údaje uchováváme po dobu plnění smlouvy. Po skončení smluvního vztahu budeme údaje uchovávat tak dlouho, abychom splnili nezbytnou archivační povinnost podle právních předpisů, které archivaci předpokládají, jako jsou například zákon o účetnictví a zákon o dani z přidané hodnoty. E-mailové adresy zájemců o kurzy uchováváme do okamžiku uzavření smlouvy nebo do konce příslušného pololetí, ve kterém nám byly tyto osobní údaje poskytnuty. Osobní údaje jsou uchovávány v maximální míře v elektronické podobě na serveru s omezených přístupem. Při správě osobních údajů dodržujeme veškerá obvyklá bezpečnostní opatření. Přístup k osobním údajům v listinné podobě je omezen personálně i fyzicky.

Jaká jsou Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů?

Máte právo na přístup k osobním údajům. Na základě vaší žádosti vám musíme sdělit, zda zpracováváme vaše osobní údaje. Pokud je zpracováváme, máte právo, abychom vám sdělili účel, rozsah, dobu uchování a zpřístupnění těchto údajů. Máte právo na opravu nepřesných osobních údajů. Máte právo na výmaz osobních údajů, pokud údaje již nepotřebujeme, nebo odpadnou právní důvody zpracování, pokud nám takovou povinnost ukládá právní předpis, nebo vznesete námitku proti zpracování a nebudou dány převažující oprávněné důvody pro pokračování ve zpracování. Pro uplatnění vašich práv nás prosím kontaktujte e-mailem.

Kam se můžete obrátit v případě pochybností o zpracování vašich osobních údajů:

Pokud se domníváte, že vaše osobní údaje nejsou zpracovávány v souladu s příslušnými právními předpisy, sdělte nám, prosím, tuto skutečnost e-mailem na naší e-mailovou adresu info@fyzionozka.cz  Případné problémy vstřícně vyřešíme. Pokud nebudete s našim řešením spokojeni, máte právo podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů.